пятница, 3 января 2014 г.

                                           РЕФЛЕКСІЯ ЗА МОДУЛЕМ 3
                Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах. Проаналізувавши вимоги Державних освітніх стандартів та навчальних програм до обраної теми, я визначила навчальні цілі.
               Під час роботи в модулі 3 я ознайомилась з формами оцінювання проектної роботи.
Навчилась використовувати електронні таблиці у створені проекту; працювати у текстовому редакторі для створення опитувальника; додавати дизайнерські елементи; створювати електронні таблиці для обробки досліджень анкетування.
              Я розпочала роботу над планом вивчення теми.
           
                                                 РЕФЛЕКСІЯ ЗА МОДУЛЕМ 4
                Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
               Я детальніше ознайомилась з різними видами оцінювання і зробила висновки, що оцінювання навчального проекту повинно здійснюватись протягом всього навчального процесу. До процесу оцінювання потрібно залучати учнів, використовувати різні стратегії оцінювання. Відслідковувати прогрес у навчанні учнів, перевіряти їх розуміння та заохочувати.
                Створила презентацію про основні ідеї вивчення теми, де вбудовувала документи.


2 комментария:

  1. Яким чином, описане тут, дупоможе ВАм зробити проект успішним?

    ОтветитьУдалить
  2. Основою для оцінювання успішності є не тільки контроль за результатом, але й за процесом навчальної діяльності учня. Залучення учня в оціночну діяльність, навчати його оцінювати свою роботу і роботу однокласників. Створювати позитивний емоційний фон оцінювальної ситуації.

    ОтветитьУдалить