РЕФЛЕКСІЯ ЗА МОДУЛЕМ 3
Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах. Проаналізувавши вимоги Державних освітніх стандартів та навчальних програм до обраної теми, я визначила навчальні цілі.
Під час роботи в модулі 3 я ознайомилась з формами оцінювання проектної роботи.
Навчилась використовувати електронні таблиці у створені проекту; працювати у текстовому редакторі для створення опитувальника; додавати дизайнерські елементи; створювати електронні таблиці для обробки досліджень анкетування.
Я розпочала роботу над планом вивчення теми.
РЕФЛЕКСІЯ ЗА МОДУЛЕМ 4
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
Я детальніше ознайомилась з різними видами оцінювання і зробила висновки, що оцінювання навчального проекту повинно здійснюватись протягом всього навчального процесу. До процесу оцінювання потрібно залучати учнів, використовувати різні стратегії оцінювання. Відслідковувати прогрес у навчанні учнів, перевіряти їх розуміння та заохочувати.
Створила презентацію про основні ідеї вивчення теми, де вбудовувала документи.
Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах. Проаналізувавши вимоги Державних освітніх стандартів та навчальних програм до обраної теми, я визначила навчальні цілі.
Під час роботи в модулі 3 я ознайомилась з формами оцінювання проектної роботи.
Навчилась використовувати електронні таблиці у створені проекту; працювати у текстовому редакторі для створення опитувальника; додавати дизайнерські елементи; створювати електронні таблиці для обробки досліджень анкетування.
Я розпочала роботу над планом вивчення теми.
РЕФЛЕКСІЯ ЗА МОДУЛЕМ 4
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті.
Я детальніше ознайомилась з різними видами оцінювання і зробила висновки, що оцінювання навчального проекту повинно здійснюватись протягом всього навчального процесу. До процесу оцінювання потрібно залучати учнів, використовувати різні стратегії оцінювання. Відслідковувати прогрес у навчанні учнів, перевіряти їх розуміння та заохочувати.
Створила презентацію про основні ідеї вивчення теми, де вбудовувала документи.
Яким чином, описане тут, дупоможе ВАм зробити проект успішним?
ОтветитьУдалитьОсновою для оцінювання успішності є не тільки контроль за результатом, але й за процесом навчальної діяльності учня. Залучення учня в оціночну діяльність, навчати його оцінювати свою роботу і роботу однокласників. Створювати позитивний емоційний фон оцінювальної ситуації.
ОтветитьУдалить